Föressten glömde en sak..

Igår natt när jag skulle sova kunde jag inte sluta tänka på spökhuset. Jag låg o tänkte på huset, på de historier jag hört, om källaren jag varit nere i men även vindsgången som jag har precis över min säng i princip. Iaf så låg jag där när det plötsligt hördes en sång, lät som ett par människor sjöng. Hörde det bara några sekunder, uppskattar det till fyra. Tänkte inte så mycket mer på det utan försökte sova. Precis när jag ska till att kliva in i drömmarnas rike så hör jag någon som säger "jag ska ha allt" med extra betoning på allt, ALLT! Ganska läskigt men blev inte rädd. Var väl för trött, hahah =) Idag på morgonen frågade jag om någon sjungit eller sagt "jag ska ha allt" men ingen hade gjort något sånt. Mormor sa även att hon hört någon knacka i tiotals minuter... Shit alltså :S Börjar bli läskigt detta och snart är det natt igen =(

Ps. Shit nu sköt antal unika sidvisningarna i höjden sen senaste inlägget :P Tack för det. Men ni får gärna kommentera också =)


Bobbek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0