Lite väl sent för äventyr nu :S

Sa ju att jag skulle ge mig ner i källaren i våran stuga men är lite väl sent nu, väldigt mörkt därnere även om det finns fönster och glasdörrar som ljuset ute tränger igenom. Nej det får bli imorgon, men då lovar jag att jag ska ta lite bilder. Iaf det där hemsökta huset jag pratade om.. jag fick höra att boende sett lampor lysa fast det inte bor någon där i huset. Även sett en kvinna stå i fönstret och titta ner mot havet (det är drygt 150 m dit och är på sidan av vårat hus). Det går historier om att kvinnan väntar på sin man som drunknade när han var ute för att fiska. Därav tänder hon lampor (främst på övervåningen) för att agera fyr så mannen skulle hitta hem. Riktigt läskigt det där :S Fick även en kommentar, den första dessutom från Sarah (vissa kommentarer belönas länkning, sen är ju detta första med, TACK Sarah!!!) Iaf Sarah skrev att övervåningen av hennes hus är hemsökt. Fast att personen (i detta fall en tant) är snäll och skyddar dem :) Ändå lite läskigt :P Nu ska jag försöka sova :S Ha det bra

Bobbek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0