Mysigt...

Kamera jäveln blev full!! Kunde bara ta 3 bilder!!! ARG!! Men går inte ner igen, dels för lukten som tror det eller ej följer med i näsan när man går upp i huset igen ett tag (antar att det är möglet), dels för spindlarna, dels för att jag fasar över vad som kan finnas i dom sista två rummen :S Men här kommer iaf tre bilder =)



Detta rum var så litet att endast det här badkaret (o ni som noterar madrassen) får plats. Det syns inte på bilden men på vänstra sidan snett uppåt sitter det en träpåle som går rakt in i båda väggarna. Avgnagad givetvis. Undrar vad den fyllde för en funktion förr i tiden?



"Ankomst rummet". Nja iallafall om man kommer uppifrån huset. Bakom bilden finns en trappa (brant) som leder upp till husets första plan. Det mörka ni ser på madrassen är varken jag eller hunden som bestämt oss för att markera på, det där är bara rent mögel. Känner faktiskt som att det är lite Saw stuk över det hela. Mysigt =) Till höger om bilden finns en korridor med badkarsrummet som ni såg på bilden ovan. Till vänster kommer ett nytt rum med en typ av sträckbänk i ett hörn av rummet (crazy, tänk att dom förr i tiden höll på med kinky stuff eller är det bara ren tortyr funktion?) iallafall. Fortsätter man vidare genom rummet kommer man till "matsalen kombinerad med verkstad", där står det 2x stoooora gamla kaffekokare som kokat över med kaffe på ett bord. Samt en panna för eldning. Även därinne finns det en verktygsbänk med proppar och annat bråte ovanpå. Jag såg att det var ytterligare två rum men ville inte gå in, är jävligt rädd för spindlar. Kanske vi hade hittat ytterligare ett badrum fast denna gång kaklat med lite blod och en kofot alternativt en bågfil med ett avsågat ben? Haha kan bara tänka mig utifrån vad jag sett hittills =) Någon som är intresserad av att hyra det efter oss? Kontakta mig om plats o sånt.



Min trogne beskyddare =)

Bobbek

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag följer din blogg , väldigt spännande med huset :D fast väldiigt läskigt :P

2009-08-03 @ 18:56:00
URL: http://sarahgustafson.blogg.se/
Postat av: sarah

Tyvärr så har du ju inte bloglovin där man kan följa andras bloggar,, men jag sparar din länk :)

2009-08-03 @ 18:57:59
URL: http://sarahgustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0