Skansen för hela slanten

Hej hej, nu sitter vi o tittar på Allsång på Skansen med hunden under bordet. Tror bestämt att hon sover, men får gå den sista rundan snart. Sitter även o slö surfar runt lite på diverse sajter, aftonbladet, idg o flashback. Såg även nu att Swebits öppnat =) Äntligen!! Du är välkommen. Dock är jag lite skeptisk till sidan, forumet är nere, fast i sidospalten står det flera trådar som man inte kan klicka på. Även det där att det tagit så långt tid, ni som läst swebits blogg förstår nog vad jag talar om. Jag väntar någon vecka innan jag börjar använda sidan =) Åååh Stockholm snart!!! =D Längtar!! Då kommer det komma upp många bilder det lovar jag. Tycker dock lite synd om min syster o hennes pojkvän som kommer upp först på fredagen o då vid 19:30 :O Hela dagen har ju gått då haha. Så kan det vara. Nu ska jag ta med mig hunden ut på kvällsrundan, ha det bäst. Föressten kommentera lite!! Några kommenterarer har kommit in men vad ganska många dåliga där det knappt stod något.

Bobbek

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

inte mitt fel att fredrik jobbar till 12:30.

äsch, vi shoppar hela lördagen i stället, ;)



hälsa alla (:

2009-08-05 @ 12:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0