Tillökning och en välkommen beskyddare!



Wiiho =) Har fått en beskyddare från spöken o annat äckligt. Denna hund må vara liten men den är jävligt envis o orädd =) Så se upp alla spöken!! Iallafall, jag vet inte om jag vågar gå ner med hunden i källaren då det finns saker som hon kan göra sig illa på. Men ner ska jag! Det har jag lovat! Får nog ta det ganska snart då. Vad har vi gjort idag? Jag har varit ute och paddlat lite med min morfar. Skönt om jag får säga det själv. Sen har jag o mamma varit nere i stan för att hämta denna hund samt packa lite o så inför Stockholm. Efter det var jag o denna hund iväg och bada, skönt :P Men nu ska jag ut igen. Tråkigt att inte min moster och hennes familj kunde komma =/ Men men, ha det bra alla. Jag uppdaterar lite senare med bilderna från källaren!

Bobbek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0