Ombord på Swebus express



Åh, ganska jobbigt när man ska ta bilder så hänger grannen bakom över och kollar vad man gör. Okej jag hade förstått om det varit en ett barn på typ 12 år som är nyfiken men nu snackar vi 60+ gammal kärring (ja kärring, hon är inte värd att kallas tant eller dam om hon gör så). Dessutom när jag ser henne i spegelbilden fortsätter hon att kolla (eller stirra vore ett bättre ord). Aja, nu sitter vi på bussen påväg upp mot Stockholm. Har snart passerat Valdermarsvik. Funderar på vad jag ska inhandla uppe i Stockholm, men har ett par självklara.

  • Kam (Har ingen och har kommit på att det skulle vara bra med en)
  • HM's mörka ringar-produkt (Kommer inte ihåg vad den heter med vet på ett ungefär hur den ser ut)
  • En eller flera tröjor
  • Fukt kräm (Min hud tenderar att bli torr vissa perioder)
  • Rengöringskräm (Alltid bra att ha)

Det är säkert fler självklara men inget som vill komma fram nu Vad tycker ni? Finns det något självklart som jag en 21 årig kille måste ha?

Bobbek

Kommentarer
Postat av: syster

hahahaha, fan va ful du är! ;D

2009-08-06 @ 13:32:29
Postat av: Bobbek

Mhm vet.. haha

2009-08-06 @ 19:31:43
URL: http://bobbek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0