Campar brevid ett hemsökt hus



Uppdaterar lite snabbt. Har anlänt till stugan vi ska campa i, under några dagar. Närmare bestämt till onsdag kväll. Min mormor berättade precis att huset på bilden (dvs det vi har sisådär 100 m till!!) är hemsökt!! :O Berättar mer smaskigt sen :) Läskigt. Det hela blir ju inte bättre av att källaren i vårat hus ser ut som en scen tagen ur Saw filmerna eller liknande :) Ska se om jag vågar mig ner igen för att ta lite bilder så jag kan visa er. Men som sagt nu är det grillning på G. Och föressten kanske jag glömde nämna? Som en liten sidenote så hänger varken min syster, hennes pojkvän eller min moster och hennes familj med. =/ Fast det går bra ändå. Lugn och ro :) Nä nu ska jag ut och äta lite mat. Ha det bra.

Ps. Jag ser att det är mååånga unika besökare men väääldigt få kommentarer (dvs inga, noll). Bättring tack!! Jag bits inte..

Bobbek

Kommentarer
Postat av: sarah

Det måste var väldigt läskigt att bo så nära ett hemsökt hus,

Själv så har jag en tant hemma hos oss som spronger omkring på övervåningen där jag har mitt rum.

Men hon skyddar oss :)



Kolla gärna in på min blogg

www.sarahgustafson.blogg.se

Har du bloglovin så följ mig gärna genom den :) ha de bäst!

Och lycka till med källaren!

2009-08-02 @ 20:33:13
URL: http://sarahgustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0