Regnmoln över stugan, då blir det att mysa inne..

Usch nu är det regnmoln över vår stuga. Precis när jag kom ut ur separata duschhuset så kom fram regnmoln, undrar hur länge jag var därinne? =D hehe, brukar ju för det mesta duscha länge och i varmt vatten. Vadå.. när man duschar ska man ju njuta? =P Bara väntar på nu att dropparna ska falla. Idag har vi paddlat lite, o jag o hunden har åkt båt. Lite nervös var hon så fick ta det lugnt, vi åkte ju inte så långt men det var mysigt. Varmt o skönt i solen =) Morfar har åkt iväg, han skulle jobba lite. Så nu är det bara vi tre o hunden här. Men det gör inte, snart är det mat =D Får se vad det blir. Vi kommer nog för det mesta nu när vi är inne iaf att sitta i det mysiga tv-rummet.. Kan slänga upp en bild sen om jag kommer ihåg. Vad ska ni göra idag då? Släng hit en kommentar som är lika rolig att läsa som Sarahs =) Svarar på alla, o blir kanske en länkning =) Uppdaterar senare. Ha det bäst

Bobbek

Kommentarer
Postat av: Sarah

Uppskattade du min kommentar :)?

2009-08-04 @ 21:09:17
URL: http://sarahgustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0