Vaknat, ätit frukost

Hej hej nu har jag ätit frukost. Alla har åkt åt olika håll och det är bara jag, min syster och hennes pojkvän kvar i stugan. Vi pratade om att gå och kolla lite i affärer igår, eller ja.. i dom affärerna som finns här. Vilket inte är så många men ett tidsfördriv iaf ;) Ska fråga om dom vill hänga på annars blir det är läsa boken. Faktiskt ganska bra, håller just nu på och läser om det som startade piratkopierings kulturen. Rätt så intressant med alla rättegångar/tvister, kända/okända personer och tekniken som var då. Lätt den bästa bok jag läst, har iofs inte läst så många böcker trots att jag är 21 år. Men detta var den bästa och den mest intressanta bok jag läst. Tycker alla som vet vad Thepiratebay är att läsa boken. Mycket matnyttigt :) Uppdaterar lite senare idag.

Ps. Vädret på Öland är halv om halvt molnigt. Inga regnmoln dock.

Bobbek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0