En bok i handen



Piraterna "De svenska fildelarna som plundrade Hollywood" av Anders Rydell och Sam Sundberg

Hihi kan inte sluta skratta åt underrubriken :) Rent spontant tycker jag det är rätt så patetiskt.. som att Thepiratebay "plundrade" Hollywood? Men jag får sätta igång och läsa boken nu som för övrigt är min första frivilliga bok på sisådär 7 år? Haha, men allt för fildelning och Thepiratebay! Är för gratis fildelning men under mera ordnade former än innan sommaren -05? Då det fortfarande var lagligt att tanka ner vad man ville. Föressten anledningen till att jag valde att låna en bok var också att jag, syster och hennes pojkvän ska till Öland idag. Måste ju har lite strand fördriv? Åker 6 ikväll så kanske hinner med något mer inlägg vi får se.


Bobbek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0